søndag 5. mars 2017

Dag 14/15 - Hjemreise

Dag 14/15 - siste dagen og hjemreise

(Fredag) siste dagen starta jeg med et morgenbad 07:30, med Maria, Karoline og Emma. vi hadde god tid etter det til å få litt mere sol før vi skulle dra. Jeg, Karoline og Maria unna oss til og med en massasje før den lange heimturen:)

07:30
07:42



I 2 tida gikk jeg opp på rommet for å pakke, dusje og gjøre meg klar, og 16:30 kom Omar for siste gang for å kjøre oss til flyplassen. Vi sa hadet Anbjørg og Gambia på hotellet, og til Omar da vi kom til flyplassen.

bilen vi har kjørt i to uker

På flyplassen i Banjul venta vi et par timer før en 7 timers lang flytur til Brussel, og i Brussel venta vi nå bare 4 timer før flyet gikk 09:40 til Gardermoen.

Da vi endelig landa i halv tolv tida, surra jeg litt rundt på tax free`en og fant jeg bagasjen, og så måtte jeg si hadet til resten av gruppa jeg dro med.
Det var godt å komme heim til norsk mat og min egen seng, men jeg må si jeg savner Gambia allerede! Detta har vært en utrolig spennende, opplevelsesrik og bra tur, og jeg er evig takknemlig for at jeg fikk dra. Jeg har fått både minner og venner for livet, fått satt ting litt i perspektiv og lært meg å sette litt mere pris på ting, ikke ta alt som en selvfølge. Og jeg skal nok tilbake en eller annen gang:)

Tuva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar